and I'm off!

9 dagras jobb är över. Jag lever. Har bara inte haft tid till att knappt andas. Men istället för att lägga mig ner och hamna i trött-koma när jag kom hem så storstädade jag badrummet och köket, tvättade och sen lagade jag middag. Nu kan jag bara njuta av mina lediga dagar! Det har snart snöat konstant i 3 dagar. Jag har nog aldrig sett så många bilar som kört av vägen på min korta väg till jobbet (det tar 5min med bil). Inte plogar det överallt heller.
Jobbet går bara bra. Jag står mest själv nu. Känns så bra att inte alls vara nervös längre. Sen har vi ju den gudomliga frukostbuffén som kickstartar dagen för en. Fil med flingor, juice, kaffe, två smörgåsar med ost och skinka och ägg på. Det brukar jag trycka i mig vid 10-tiden. Sen vänder jag på papper och säger 'hmm..', läser aftonbladet, svarar i telefon, tittar på kläder på internet, checkar in och ut gäster. Helt perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0