the weekend



Jag har sovit 16h inatt. Det känns inte helt normalt? I fredags var jag på det där eventet och smällde i mig massa mat och efterrätt. Dansade loss till bra musik och även 50+arna dansade. På löradg mådde jag jättekonstigt och det varade hela långa dagen. Tyvärr så förlorade G's lag i kvartsfinalen! Och denna vecka var det en av dem bröt käken på två ställen (förra veckan bröt en nyckelbenet). Det är lite scary att titta på. Sedan somnade jag på soffan hemma hos G's mamma. Har inte sovit så bra på länge! Det var så varmt och skönt (vi har bar ett litet element i vardagsrummet i lägenheten så det blir aldrig varmt om man inte sitter precis bredvid). Jag sov i alla fall där i 4h, skulle egentligen ha åkt tillbaka till fotbollsklubben. Sen blev det hemfärd och jag har sovit 12h till.

Tyvärr så drömmer jag alltid massa konstigt när jag sover här hemma och inatt drömde jag att jag var i Afrika med mina mamma, storebror och lillebror. Vi satt på en restaurang och plötsligt kom det en tsunami och vi försökte hålla i varandra men jag tappa taget om mamma som också höll i storebror och när jag vakande upp låg jag på stranden med lillebror bredvid mig och allt var förstört och helt kaotiskt. Det var en jättejobbig dröm. Vi tog oss till ett center där man kunde registrera sig, sen vaknade jag! Jag ville ju inte vakna innan jag hittat andra halvan av min familj.
Saknar dem så mycket, men nu är det inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0