SEAFOLLY

Tog mig iväg till Claremont quarters och hamnade i någon salgs dröm. Jag var helt plötsligt omringad av Christian Louboutin, Marc Jacobs, Michael kors, Céline och Chloé bland annat. Lyfta på skor med röd sula, pilla på gulddetaljer och lukta på väskor i läder. Titta på prislappen och försöka se oberörd ut, för att sedan gå vidare. Fast ingenting är omöjligt, vill man ha nåt kan man alltid spara till det.

Nu var jag ju inte där för att köpa ett par skor för $1000 eller en väska för $2000 utan jag var på jakt efter en bikini. Var in på både Tigerlily och Seafolly och på den sist nämnda blev det ett köp. Otroligt hjälpsam personal och massa snygga bikinis. Jag satte ihop min egna med en vit underdel och en blå överdel. Bikinin är av jättebra material och underdelen är lite smalare över rumpan än vanligt, så man får mer solbränna.



Kommer bli så snyggt när jag är solbränd på Bali!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0