Dagens kaffe-bild!


Hittade ett passande glas, så jag gjorde mig en latte på det vis en tjej på jobbet har lärt mig. Den blev lite messed up på toppen men det gör inget. God blev den i alla fall! Jag hoppas inte att jag ger er för höga förväntningar på mina kaffe-skills, haha. Jag kan inte göra några spännande möster eller så. Kanske får placera mig i köket hemma hos familjen Abrahamsson i Länna och träna när jag kommer hem!

Annars då. Jo jag hittade en höstjacka på en hemsida igår som var på rea, men väntade till idag för att beställa MEN DÅ ÄR STORLEK SMALL SLUTSÅLT bara för det! Sur blev jag. Så nu tänker jag köpa en longboard och en rosa hjälm istället! Så jag kan glida runt med min lillebror ett par gånger innan snön kommer.

Kommentarer
Postat av: faster jenny

Skit i kaffet, men kom hit för vi längtar så förbannat efter dig!!!

2011-08-08 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0