Breakfast date and IKEA

Började dagen med något jag längtat efter i flera dagar. Geoff hade en kupong till cafét som ligger nedanför oss och eftersom vi båda var lediga idag så hade vi bestämt att äta frukost där. Jag beställde en latte och creps med lax, avocado och getost! Hur gott som helst. Vi fick syn på en bokhylla som vi kände igen från IKEA och bestämde oss för att åka och köpa en likadan.

Jag har aldrig varit så snabb på IKEA förut. Tog genvägen till 'lagret' där man plockar på sig alla möbler, tog det vi skulle ha och jag plockade på mig 4 glas för 95cents styck (eftersom jag lyckades tappa de vi hade hemma i golvet i helgen). Sen lyckades jag spendera $35 inne i matäffern på IKEA.






Premiär använde de nya glasen med kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0