Fix you

Vaknade på fel sida i dag i alla fall. Attans. Lyssnar på Coldplay och försöker pigga upp mig själv genom att skriva listor på saker jag vill göra/uppleva. En nykomling på min lista ser ni här:


Jag ska åka till Zimbabwe för en organisation och jobba som volontär med lejon (2 eller 4 veckor).

"Gå tillsammans med lejonen och känn spänningen när du är med i de unga lejonens jakt och upplärning av att förfölja sitt byte.
Mata lejonungar med nappflaska och var med och ta hand om den dagliga vården.
Upplev den Afrikanska bushen på ett annorlunda sätt och upptäck savannen ridandes på häst eller på en elefant.
Träffa andra deltagare från hela världen och få vänner för livet."

Jag är såld.


Kommentarer
Postat av: rach

åh, jag hänkar ^^ heheheh. Nej men seriöst - har med velat göra de enda sen en kompis gjorde det (yy)

2011-04-20 @ 09:35:09
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/
Postat av: Filippa

åh jag har en kompis som har gjort det ! tror att jag har länkat henne på min blogg - sannie heter hon (: hon har nog skrivit lite om det också (:

2011-04-21 @ 13:07:14
URL: http://flippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0