Thailand vad gör du med oss?!

...eller vad gör vi med Thailand, ingen kommer glömma de två svenskorna.

Igår var vi på White room, och vi har blivit riktigt bra vänner med svenskarna som jobbar där. Vi har fått jobb där t.o.m så jäkla synd att vi inte stannar längre så vi kunde jobba. Mycket trevlig kväll i alla fall, pissblöta av ösregnet när vi sprang mellan två barer, blå shots och så hittade vi två super trevliga australienskor som vi dansade med. Kvällen slutade helt sjukt med en ordentligt vrickad fot och att jag gick till fel hotell. Det är nog bäst att jag inte berättar allt, men som jag har skrattat åt allt idag! Jag och Frida är bäst och jag fattar inte hur vi lyckas med allt vi gör.

Nu ska vi möta upp några från Australien på en pub för en matbit, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0