Hej då Thailand!

Jag har ägnat sista kvällen i Thailand åt att sitta på stranden, lyssna på vågorna, dricka öl och jaga krabbor med världens bästa australiensare. Jag har haft det så förbannat bra här i Thailand så jag önskar redan att få spola tillbaka den här veckan och göra allt igen. Herregud allt känns som en saga. Jag vill bara ta alla underbara nya människor jag träffat och stoppa ner dem i fickan så jag kan ta fram dem när jag vill. Tur att facebook finns det är ju nästan samma sak.

I morgon åker vi vidare till Kuala Lumpur, Malaysia. Taxin kommer 04.30 så jag borde verkligen sova (klockan är 24.00 här) sen har vi 10 dagar på Bali innan vi tar oss an Australien. Livet leker? JA.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0