Freo

Herregud nu har vi glassat runt i ca 1 vecka har i Australien. Vara pojkar har skamt bort oss och vi har bara atit mat och gjort massa roliga saker, allt kanns som en amerikansk tonarsfilm. Nu ar vi tillbaka till hostel-livet, dock ett annat hostel som ar tusen ganger sa trevligare! Solen stralar och vi ska ge oss ut pa en promenix har i Freo och kanske ta en fika pa ett av alla cafeer som finns har. Ikvall ska vi faktiskt forsoka gora lite nytta, skaffa oss taxfile nr osv. Leta efter lite jobb ocksa, men helst skulle jag vilja fortsatta glida runt i solen med en australienare bredvid mig som har lart sig saga "du ar vacker" pa svenska. Grabbarna har lovat att ta oss pa en road trip soderut dar stranderna ska vara vitare an har! Hur fantastiskt som helst.

Nu ska jag ga och sparka upp sjukling-Frida ur sangen och dra med henne ut!

(MAMMA! jag haller pa forfullt och forsoker skaffa mig ett australiensk mobilnummer, men det gar lite segt, jag alskar dig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0