Headache....

Som jag skrev igar sa var vi pa stranden hela dagen och jag hade bara en lite vattenflaska med mig pa hela dagen. Resultatet av det var att jag fick varldnes migran och spydde, pallarade mig ut med Frida och Geoff och forsokte mig pa ett glas vin men det gick bara inte. Hem och sova blev det och jag vaknade sa fint med bade huvudvark och feber! Slangde i mig tva alvedon vid frukosten och nu sitter jag och svettas som en gris, men jag tycker att vi ar varda en applad da vi faktiskt har skickat ivag vara ansokningar om taxfile nr (efter att ha glassat runt i 1,5 vecka har i Aussieland).

Jag borjar undra om jag blir dalig av kranvattnet har, vara kara pojkar med familjer sa at oss att det var helt okej att dricka det vattnet, men det smakar som att dricka vattnet i en pool! Och det tycker att de ar gott(!?), jag onskar att de kunde fa smaka riktigt vatten fran Sverige.

Idag har vi inga planer alls, jag ska forsoka bli battre, onskar att bade jag och Frida fick bli helt friska nagon gang. Vi har varit sjuka pa nagot satt i 1 manad nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0