Frozen yoghurt och sushi

Sovmorgon till 10 sen traskade vi in till Freo i hopp att ett jobb skulle ramla in i oss. Istället gick vi och åt frozen yoghurt på mitt favorit ställe, den här gången provade jag yoghurt med banansmak med bitar av jordgubb och blåbär som topping. Det gjorde nästan ont i hjärtat vad gott det var. Gick lite till i hopp om jobb, men det var ju inte precis så att vi överansträngde oss. Råkade istället ramla in i lite butiker och jag jag köpte lite behövligt på Target. Dagen fick avslutas på favorit sushi-stället i hela världen.




Mina livsfarliga klackar som jag ramlade runt i när vi var ute i Perth City och festade för några helger sen. Ja i bakrunden kan ni skåda hur någon på något jäkla vis har de lyckats odla en djungel i detta torra klimat och det måste såklart vara utanför mitt sovrumsfönster. Jag vaknar klockan 05 varje morgon av alla möjliga konstiga läten!

Juste, hittade mig själv på en video från Thailändsk TV idag, ni vet den där tävlingen jag var med i med livvakterna från Australien? Det filmades och visades på TV, så nu är jag kändis, nästan.


Kommentarer
Postat av: sara

tja sara! jag har i tanken att åka till australien på obestämd tid eftersom jhag har en kompis som bor där.. så tänkte höra lite hur ni gick till väga när ni bokade biljetter? och hur mycket det gick på? och om de har nå tips eller liknande :P

2010-10-25 @ 18:32:16
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0