You know we're superstars




VILL BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKA KE$HA! Genialisk dansmusik. Jag gillar henna mycket mer nu än vad jag gjorde i början. 'We R who we R' speals på radion här i Australien hela tiden och det bästa av allt är när de spelar den på någon nattklubb, jag blir crazy och dansart loss som att ingen ser mig, haha. Åååh måste ut och dansa i helgen!

Update: Blir visst Ke$ha, Tiao Cruz (ni vet han med låten Dynamite) och jag OCh ett glas vin. Min man ringde och har fått tummen halft avsparkad när han tränade med några kompisar......(jag har sagt åt alla 3 att sluta sparka på varandra och sprka på kuddarna istället) så han skulle åka och få den på rätt plats igen. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0