Tillbaka i stan

Jag är tillbaka från ingemansland, kläderna är fulla med röd sand och jag har inte varit så skitig i hela mitt liv som jag varit i helgen. Massa får och gos med hundar och katter på farmen, åkte fyrhjuling och trodde att jag skulle dö. Lyckades se en massa DÖDA kängurus på vägen, men efter en hel eftermiddag och kväll på en lokal liten festival där jag lyckades hälla i mig ca. 12 öl och jag var mest i tröttkoma i bilen tillbaka till farmen fick jag syn på en levande känguru! Har en hel del bilder som kommer upp imorgon men nu ska jag sova som bara den.

Kommentarer
Postat av: rach

haha 12 st ;o <3.

2010-11-08 @ 12:51:34
URL: http://livelikeweredying.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0