the hangover of the year

Illamåendet trycker i halsen. Gratis alkohol på en 21-årsfest i grannförorten Appelcross, enorma hus med pooler lika stora, det var som att gå runt i ett The Sims-spel när de visade oss runt i huset. Vi dansade och var kvar till sist, låg på gräsmattan med ett härligt gäng och tittade på stjärnorna mitt i natten. Lyckades ta oss in till Freo och på någotvis kom vi in på Metros där vi dansade till 02.30 sedan kom vi på att Geoff började jobba 08.00.

Idag kunde jag inte röra mig ur sängen förens 12.30, och då kröp jag till badrummet och sen kröp jag till köket för att hämta vatten och is. Kom aldrig tillbaka till sovrummet utan hamnade i fosterställning mitt på vardagsrumsgolvet, låg där tills jag kände mig en aning bättre efter lite paracetamol och lyckades gör mig en liten macka med cream cheese, men idag är jag dömd till att inte få behålla maten i magen och gav därför upp att försöka äta något mer efter det.

Klockan är ca.15.30 nu och jag börjar känna mig som människa igen. Jag förstår inte varför man gör så här mot sig själv. Jag brukar aldrig må dåligt efter en partykväll, det händer väldigt sällan. Nej nu ska jag sluta gnälla och ge mig ut i dödsvärmen och gå till affären så jag kan göra skinksås och pasta till min trötta stackars man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0