I can't tell you what it really is...

...I can only tell you what it feels like.
Spelar 'Love the way you lie' på högsta volym på TVn, kommer aldrig tröttna på den låten.

Annars händer det inte mycket, jag har druckit lite för mycket kaffe och det är alldeles för varmt i lägenheten. Igår var vi in till Northbridge och tittade på en super cosy soffa som får flytta in här på torsdag. På fredag åker vi äntligen till IKEA igen och jag ska gå lös på det svenska godiset och maten, fick ett presentkort där när jag fyllde år. Hoppas även på lite andra roligheter som hänger i luften denna vecka. Funderar även på om jag ska göra något med mitt hår, men velar hela tiden fram och tillbaka. Ibland vill jag bli ljusare men ibland vill jag bara slänga i en mörkbrun färg alá Megan Fox. Vi fåla se vad som sker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0