Got that glitter on my eyes

Födelsedagen började med en sväng till marknaden nere i stan och en stor frozen yoghurt. Sedan blev det besök hos min kära pojkväns mamma och morföräldrar. Som alla gav mig massa fint i present, det var verkligen inget jag hade förväntat mig och jag känner mig så bortskämd!


Fick t.o.m en chokladkalender inför jul! Helt fantastiskt, har ju haft det hela livet haha. Body lotion och tvål från The Body Shop, bubbelvin, smycke, choklad och jättefina kort och blommor.


Sen blev det den nya klänningen på och jag blev sjukt snygg!

Fyller man 20 får man dricka direkt ur flaskan, helst allt på en gång.

Tog en taxi till en nyöppnad bar, Mrs.Brown i North Fremantle som var hur mysig som helst! Blir många besök där i framatiden. Träffade mängder av härligt folk och vänner till Geoff.

Tyvärr så gjorde vi alla ett misstag och åkte in till Leederville inne i Perth city, men fick inte komma in på den klubben som vi tänkt (de har helt sjuka klädregler här i Australien), hamnade på en annan klubb ca.15min innan de stängde och sen kom regnet. Taxi hem och sängen kl.01.30, inte alls vad jag planerat, men jag får ju fler chanser!

Kommentarer
Postat av: Deniz

grattis i efterskott :)

2010-11-26 @ 02:01:29
URL: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0