1 nov

Med blåsor och skavsår på fötterna jobbade jag lunch igår, och inte var det mycket lugnare än att jobba middag. Herrgud. Men det gick bra även om jag inte kunde gå normalt den sista timmen, belöningen blev såklart massa grekisk mat. Traskade hem i solskenet för att slänga mig i soffan med min man och titta på filmen Jumper och dricka drinkar. Inget Halloweenfirande med utklädnad blev det, men vi lyckades ramla ner till The Leftbank för att dricka öl. Sedan dansade vi hem kl.22, hungriga som vi var så ringde vi och beställde Dominos pizza (som ligger runt hörnet där vi bor, men min kära man var fullt bestämd att vi skulle få pizzorna leverad till dörren).

Det bästa med att vi beställde 4:a pizzor var att det fanns massa över till frukost idag.

1 november och jag antar att några av er har fått snö där hemma redan, här är det 30 grader varmt och vi ska gå till stranden och hänga hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0