01:01

Jag kan inte sova, har vänt mig i sängen i någon timme nu. Mörkrädd är jag också och inte blir det bättre av att min pojkvän är helt mongo när han sover (han satte sig upp, tittade på mig och pratade i sömnen!!). Nu är jag svinhungrig och stör mig på idiot grannen på övervåningen som snarkar högt som bara den så det hörs genom mitt öppna fönster. Fönstret kan jag inte stänga eftersom jag då skulle dö av värmeslag, så istället får jag lyssna på bilarna som kör ute på Canning highway (och idiot grannens snark...om det inte är Frida i rummet bredvid som snarkar!?). Ska läsa lite strunt på internet nu sen ska jag försöka knocka mig själv sömns.

Juste, kom ihåg att vi ligger 7 timmar före nu när ni här vintertid där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0