Frånvarande.

Oj vad jag har tappat det här med bloggandet sen jag åkte till Bali. Där hade jag varken dator (förutom när jag var på något internetcafé för att mejla mamma att jag levde) eller mobil. Ingen koll på vilken dag eller hur mycket klockan var. Vi åt när vi var hungriga, solade, gick hem när det började mulna till på eftermiddagen och sovmiddag och gick ut på kvällen.

Här i Nogre har jag bara jobbat kväll sen jag kom hem (15.00 - till sent på natten) därför sover jag så länge jag kan för att orka vara vaken. Där i mellan så sitter jag mest och klickar runt mig på backpacking.se eller resedagboken.se. Letar lite flygbiljetter till hösten håller jag på med också.

Min Bali-lista på spotify går på repeat varje dag!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0