Underbar dag.

Tog mig till banken och flyttade mina Bali-pengar till det svenska kortet. Träffade Erik för en fika och planering inför Bali. Fick syn på lite flygplats-vänner som vi gick en runda med i sentret. Gick till ett annat fik och fikade igen och snackade. Åh jag har så underbara vänner! så det gör inget att jag la 200 spänn på fika istället för att gå och skaffa mig en liten fejk-solbränna.

Promenerade hem till Frida med Erik och planerade ännu mer om Bali. Vi bara fnissade och kunde inte sitta still. Sen kom jag med förslaget att vi skulle laga tacos (vilken tur att Frida bor mitt i stan ovanför en affär). Tacos blev det och massa skratt.

Det är så här man ska tillbringa sina lediga dagar, har verkligen haft en underbar dag!

Imorgon på förmiddagen ska jag följa med Frida och vara stöd för en viktig intervju som hon ska på.

10 dagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0