not today.

För mycket på en gång idag igen. Jag var så besviken och arg att jag började gråta igen. Efter att ha suttit och stirrat i väggen i lite mer än 5 timmar kom en bärgningsbil till slut. Jag var tvungen att följa med till verkstaden och på radion hör jag Britney Spears - Lucky "and they say she's so lucky" kunde inte göra annat att småflina åt hur dåligt det har gått för mig den senaste tiden. Men 10min senare stod jag med en annan bilnyckel i handen, en liten volkswagen golf, den är tyst, mjuk och har radio(!!!) underbart. Med tusen olika knappar att trycka på för att ställa in olika saker. Jag får ha den gratis i 3 dagar. Jag är nöjd!

Men jag kommer sakna våran lilla Fisan medans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0