Hämtat bilen.

Har precis hämtat bilen och är väldigt många tusenlappar fattigare. Det blir nudlar och vatten hela månaden tror jag.

Så fruktansvärt otrevliga kontorsgubbar så jag blev faktistk arg på dem. Så arg att jag höll på att börja grina. Skaffa er ett annat jobb om ni är så missnöjda att ni är otrevliga mot era kunder. Usch.

Sen slänger de ur sig att jag måste betala för hyrbilen alla fall!? Vaaaaaaaaaaa faaaaaaaaaaaaaaan. Han på bärgningsbilen frågade om jag hade mobilitetsgaranti (tror jag det heter), men det hade jag ingen aning om så han skulle gå i och kolla det. Sen när han var tillbaka så gav han mig ett papper och sa att jag kunde gå in och låna en bil gratis i 3 dagar. De inne på volkswagen gav mig ett par nycklar och sa också att jag kunde ha den gratis i 3 dagar.

MEN då visar det sig nu, att de bara ha skrivit ett frågetecken efter mobilitetsgaranti! de har alltså inte kollat upp det, så snubben som jag pratar med nu ringer till verkstaden som vi har i Sverige och kollar och det visar sig att jag inte har mobilitetsgaranti. "Ja då måste du betala för hyrbilen också". Då trodde jag att jag skulle spricka.

När jag fick låna bilen skulle de ju ha sagt att de inte visste om jag hade mobilitetsgaranti och att det kommer att kosta om jag inte har det, för då hade jag inte lånat bilen! Jag hade ett busskort och hade klarat mig fint utan lånebilen.

Det var bara att ringa ett samtal för att flytta pengar, dra kortet, sen fick jag snyfta lite för mig själv när jag körade därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0