Lättroad.

Idag sov jag för länge, var för lat för att göra någonting, när jag väl började göra någon nytta som att städa och tvätta så hittade jag massa roligt som tog min uppmärksamhet. Dessutom har jag nog tagit 100 bilder på mig under tiden jag skulle göra nytta.


Kaoset, 3:e världskriget eller ett trasigt hotellrum efter en efterfest? Ja någonting i den stilen har mitt rum sett ut i en månad(!!! (lite pinsamt, men lika bra att säga sanningen))


Kameran låg på skrivbordet och där började allt.


Här har kläderna förflyttats från golvet till tvättmaskinen och lite till min säng.


Efter att ha hittat påsen med massa grejer från Bali! Lets go craaaaaaaaaaaazy!


BOOOOOOOUNTY STYLE!!

Hoppas jag kunde roa någon mer med mina kort! Jag hade kul i alla fall! Nu ska jag sova, ska upp om någon timme haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0