Jacob black min dröm?









Ikväll får jag äntligen se ECLIPSE, den tredje filmen i Twilight sagan! Ooooooom jag längtar!

Sen måste jag berätta lite kort om en dröm jag drömde förra natten. Det var ju så mycket snack om den nya filmen så jag antar att det var därför jag drömde som jag gjorde.

I alla fall så drömde jag att jag var jättekär i Jacob, men Bella var också kär i honom. En dag åkte jag hem till honom när hon var där och så ljög vi att vi skulle gå ut och prata, men så klättrade vi ut genom ett fönster! Vi försökte rymma därifrån men så fick hon syn på oss och blir skitsur, sen vaknade jag.

Jag kunde inte göra annat än att skratt när jag vaknade.


Kommentarer
Postat av: Maro? (:

Den är underbar! :D <3 Och vilka fina bilder du hittat :D

2010-07-01 @ 15:30:21
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0