I love shoes.


Här är mitt problem. Jag vill ha alla de här skorna med mig i höst. Jag har lite smått ångest över att jag måste börja fundera på vilka av mina älsklingar som inte får följa med... De längst till vänster på raden i mitten och flip-flopsen är självklara, de tar ju ingen plats i ryggsäcken. Conversen åker också med, för ett par vanliga platta skor med snörnig kommer vara nödvändigt. Men sen vill man ju ha något med klack ifall man skulle hamna på lite finare festligheter. Fast jag tror ju att jag kommer hitta massa snygga skor i de olika länder som jag ska till. Ååh.

Jag har alltid varit den som har packat för mycket och onödiga saker. Mamma har bara suckat åt mig. Men när jag åkte till Bali i våras var jag grym på att packa och mamma var nästan i chock. Min ryggsäck vägde bara 6kg när jag skulle åka iväg! Och då hade jag med mig 3 par skor (andra från vänster på översta raden, ett par flip-flops som gick sönder, de svarta conversen) sen köpte jag de svarta flip-flipsen på bilden när mina gick sönder. Dock så hade jag varit lite väl snål med linnen så jag var tvungen att låna av Frida när jag använt mina ut och in och de var helt svettiga och skitiga (tills vi hittade ett tvätteri). När jag kom hem vägde min ryggsäck 11kg och jag tyckte att den var vråltung att släpa på.

Nu när jag ska iväg så har jag bytt ryggsäck med min storebror, och den är mycket större än min. Jag kommer nog fylla den lite mer nu när jag åker iväg eftersom jag inte vet hur länge jag blir borta. Säkert en 10-15kg. Usch vad jobbigt att släpa på! haha.

Nu ska jag ut och röra på mig, jag måste ju vara redo för beachen 2010 i september!



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-14 @ 15:54:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0