@TC/CDXB/SCS/BC

Ja, där har ni ett exempel på en kod som jag ska kunna nu. Har haft kurs för KLM/Air France i två dagar nu och idag hade vi prov, som jag klarade såklart. Jag antecknade åtta A-4 med bara koder under dessa dagar... kommer ta ett par månader innan jag kan allt, men eftersom jag redan kan ett annat in-checkningssystem så kommer det nog gå lite lättare. Tycker alla fall att det ska bli hur kul som helst att få jobba för dem! Då får man verkligen checka in folk till hela världen.

Så när jag var och handlade så tyckte jag att jag var värld detta:

De har inget gott godis i Norge, men detta duger bra. Fick tag på ballerina också. Det här är det sista i godisväg, sen är det stenhård träning som gäller eftersom jag måste vara klar för 'beach 2010' redan i mars/april! ska man vara fin när man ska på semester får man lida pin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0