Shop 'til you drop.

Idag var det min lediga dag den här veckan, och jag tänkte ta en sväng till Storsentret. Det var svinkallt ute och bilen ville inte starta (eftersom jag inte hade satt i motorvärmaren dagen innan). Det var bara att klä på sig och börja gå. Det tog en timma att gå dit och jag var nästan helt säker på att jag skulle få amputera båda benen och ansiktet efter den promenaden. Det var såklart tokmycket folk, men jag hade skrivit upp innan vad det var ajg var ute efter (i ett försök att inte köpa något onödigt på REA). Hittade vår/sommar-jackan som jag var ute efter, men jag är lite osäker över hur den sitter på mig så jag väntar med att köpa den. Inne på KICKS gick jag lös på Make Up Stores hyllor = några hundra kronor fattigare = ändå en NÖJD Sara. Inne på JC var rean helt crazy, fanns såååå mycket snyggt! Men jag höll igen och köpte inget. Vidare på H&M Divided hoppades jag hitta de jeansen jag vill ha, men icke. Lyckades hitta skorna som jag ville ha där alla fall! och lite annat snyggt såklart.
Sen var det bara att börja gå den långa timmen hem.

Lägger på bilder på allt snart, för de är så jäkla snygga grejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0