Dreamcatcher.

I fyra nätter har jag drömt olika sjuka drömmar, och det här tar verkligen priset av SJUKA DRÖMMAR! Även fast jag sover 11 timmar varje gång så vaknar jag genom svettig och inte utvilad alls. I varje dröm har det handlat om människor som inte är lika nära som förut men som är betydelsefulla för mig, som jag saknar. I drömmen så är alla så jävla elaka mot mig, inatt drömde jag att jag blev svårt misshandlad av en av dem, och det var verkligen brutalt, även om det var andra som såg så var det ingen som brydde sig om mig eller min lilalsyster (som också var med, som jag försökte skydda).

Det är inte så att jag drömmer samma dröm varje natt, för någon dag sen handlade det om ett midsommarfirande som var helt rubbat och den betydelsefulla personen ignorerade mig totalt och gjorde massa saker som fick mig att bli otroligt sårad.

Jag undrar om det är något jag ska försöka förstå med mina drömmar? Varje gång jag går och lägger mig tänker jag liksom 'jaha undra vad jag ska drömma inatt'.



Kommentarer
Postat av: HannaMichaela

fan va snygg blogg! din header är ju underbar! kram

2010-01-12 @ 17:43:53
URL: http://hannamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0