2009-2010

ÅNGEST. Döda mig. Nästa år ska jag befinna mig långt bort på nyårsafton, i ett varmt land, med bra vänner och en riktigt fest.

Missade tolvslaget, stod helt själv på en öde parkering, slut på batteri på mobilen, ingenting blev som jag ville. Nej nu lägger jag hela år 2009 bakom mig, det har varit ett av de sämsta åren i mitt liv. 2010 ser dock ljusare ut resa till London, vara med älskade vänner, åka till Asien, fylla 20 år och flytta till Sverige(?).

Nu ska jag gå och fösöka duscha bort ångesten, imorgon är det slalom med familjen som gäller.



Kommentarer
Postat av: HannaMichaela

gillar verkligen din header! :D kram

2010-01-04 @ 15:06:08
URL: http://hannamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0