1 day in Oslo.




Tog flygbussen in till Oslo, tar ca.45min.


Sämsta vädret ever... kallt/regn/snö/blåsigt. Haha fick med IKEA på en hörn också.


Jag började traska iväg och hittade hela vägen bort till karl Johan Gate efter några timmar i ett shoppingcenter. Hittade älskade affären ZARA tillslut men det var ingen idé att ens försöka hitta något där, rean var hysteriskt och så var även kunderna.


De hade de bästa H&M:arna jag varit på!


Sjukt snygg jacka, sjukt ful på mig dock...






Laddade lite för våren med en skjorta och strumpbyxor.


Hittade en asrolig affär där jag köpte mig en bricka, en spargris som ser ut som en svamp och söta lipsyl.


Smyckeskrin och söta smycken.


Dyraste sminkborsten ever, men nu är den min. MAC 224, för 270 riksdaler.

Har avklarat min första dag i Oslo någonsin! måste helt klart åka dit när det är bättre väder och då måste jag även hitta till Hard Rock Café och vara lite bättra turist. Fin stad alla fall är hlet klart värt ett besök för er som inte har varit där.


Kommentarer
Postat av: Rach

Åh fy ta snyggt Hm. Och fina bilder. Är inne så mobileo. Nu ska jag plugga dock haha. Måste.

2010-01-16 @ 17:32:08
URL: http://thechase.webblogg.se/
Postat av: isabelle

...nu har även jag hittat hit :) verkar som du haft en kul dag i oslo hörru. äru snäll så kan jag avslöja vart hard rock ligger sen, haha! hoppas du fortfarande är på när det gäller usa. jag är supertaggad iaf! :)

2010-01-16 @ 22:08:52
Postat av: Sara

haha okej då ska jag vara riktigt snäll ;D jaa självklart skulle aldrig banga USA! :)

2010-01-17 @ 21:09:41
URL: http://sabras.blogg.se/
Postat av: Therese

har en tröja från hard rock oslo som jag köpte när jag jobbade där nere förrförra sommarn! :D

2010-01-29 @ 02:37:23
URL: http://alskaralskarinte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0