Ett skratt förlänger livet.

Klockan är 00.15 och jag sitter och äter makaroner med någon färdig sås. Gott men kanske lite dum tid på dygnet.

Idag har jag mest varit dubbelvikt på jobbet med Emma, vi höll seriöst på att skratta ihjäl oss några gånger, såklart var det konstiga ljud vi gjorde eller dåliga skämt. Efter jobbet skulle jag skjutsa hem Emma men blev kvar där, där Erik och Maria satt och drack after work groggar.

Mellan våra skrattanfall på dagen så planerade vi att vi skulle åka till Grekland i sommar, så väl hemma hos Emma satt vi och kollade olika öar och hotell. Finns ju hur många som helst att välja på så vi får se vilken det blir!

Nu ska jag sova gott, FRI imorgon och vi är ett gäng som ska åka pulka (läs. åka på plastpåsar) och grilla korv och suga i oss lite sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0