Best mom.

På eftermiddagen pratade jag med min mamma på msn, vi provade att starta 'vidosamtal'. Jag kunde se henne och hon kunde se mig, jag hörde henne men jag har inget att prata i så hon hörde inte mig. Vi bara skrattade i början och jag vet inte varför, ni vet sån där att man bara flabbar utan anledning? Vi satt i över en timme och pratade sen (jag fick skriva det jag ville ha sagt).

Det känns som att man är så nära fast man är långt bort, det är väldigt bra för då behöver jag inte längta ihjäl mig. Jag är så jäkla glad att jag har en så bra relation med min mamma, förstår inte dem som kan skrika att de hatar varandra och kalla varandra för fula ord. Jag har aldrig bråkat med min mamma, ever. Eller kallat henne för något fult, det kommer aldrig hända. Hon är ju det bästa jag har!

simply the best mom! I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0