Värme

Dagen började med magont och huvudvärk. Tvingade mig ut i värmen där det var så varmt att man kanppt kunde andas (helt seriöst!). Njöt av livet medans jag promenerad in till Freo. Jag har det så förbaskat bra här, finns inget som stavas H-E-M-LÄ-N-G-T-A-N i mitt huvud. Skulle leta efter de sista julklapparna och ett par pilotbrillor till mig sjäv. Men det gick ju så där...


Inga julklappar blev det. Kom hem med en klänning, en t-shirt, pilotbrillorna och TVÅ väskor (jag kan se frmaför mig hur mamma säger MEEEEN SAAAAAAARAAA när hon läser det). Men allt var på rea förutom två saker! Klänningen ska jag ha på lördag med ett par svarta spetshandslar och lite andra krusiduller, ska nämligen på en födelsedagsfest med Las Vegas tema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0