Sjukling

H-e-r-r-e-g-u-d. Jag mår så jävla dåligt. Allt i min kropp gör ont och det rinner i både näsa och ögon. Sitter och trycker i mig lite av det som blev över från den starka grytan igår, och hoppas på att jag bränner bort bacillerna. Varvar med två alvedon också.

Inte så konstigt att det blev värre idag, kunde inte alls sova inatt. Vaknade en gång varje timme, var upp och kissade fyra gånger!(jag brukar aldrig gå upp för att kissa mitt inatten). Vädret har varit mulet men 33grader varmt och jag har varit hel klibbig av svett. Slog in julklappar och skrev fel på dem. Var tvungen att diska eftersom disken tyvärr inte gör det själv. Tappade en kniv på foten. All disk rasade när jag hade ställt de i diskstället. GUD VAD JOBBIGT ALLT ÄR NÄR MAN ÄR SJUK.

Det bästa med att jag ha stått ut med den här dagen är att det nu börjar ett avsnitt av 'How I met your mother' på channel 7 och precis efter börjar ett till avsnitt på 7 Mate...OCH jag har choklad/vaniljglass i frysen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0