Mmmmh geeee miigg

Vilken natt. Vaknade mitt i natten av att jag hade ansiktet intryckt i min pojkväns armhåla(!?), sen drömde jag om skogaholmslimpa med massa hushållsost på som jag doppade i varm o'boy. Åååååh GOTT. Ni skulle bara veta hur besviken jag var när jag vaknade och insåg att vi bara har toast och äcklig vegemite (alla australienare älskar det) hemma...Ååh jag skulle kunna döda för lite svensk mat just nu alltså. Kommer sluta med att jag lägger 200 dollar på att köpa mat från IKEA på fredag.

Kommentarer
Postat av: Jonna

nemen fy faaan vad gott det där lät. håller med om vegemite, det är så jävla äckligt, tål det inte !

Iallfall så slår jag en pling på torsdagkväll eller fredag förmiddag så får vi surra lite. Vad har du för nummer?



OCH NEJ ! Jag tog ingen jäääävla autograf för jag stog som en jävla fågelholk när han gick förbi. 5 min efteråt insåg jag vad som hänt och vet inte vart han tog vägen !! han gick iaf längst haystreet så det verkar som att han bor i perth kanske?

2010-12-01 @ 04:06:42
URL: http://chiqasplace.blogg.se/
Postat av: Faster Jenny

sämre saker än god mat kan man ju slösa bort sina pengar på, shop 'til u drop

2010-12-01 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0