it's a sunny day

6 pannkakor till frukost, 10 bitar sushi till lunch och nu en bit av min hembakade ginger cake och lemon tea. Låter ju som att jag bara ha ätit idag. Jag promenerade faktiskt in till Freo och höll på att blåsa bort, det var t.o.m KALLT (bla bla jag vet jag ska inte klaga ni har -20 hemma) fast solen strålade och det fanns inte ett moln så långt ögat kunde nå. Var tvungen att köpa lite nödvändigheter som bomull och fotfil osv, men glömde gå och köpa det viktigaste...påfyllning till mitt mobila bredband.


Grymt fint ljusrosa nagellack från Chi Chi 'Blonde Ambition'

Jag, precis just nu.

Nu ska jag rusta upp bloggen lite (om det nu är möjligt utan photoshop...).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0