I cross my fingers


Ägnade någon timme på Garden City och fick ångest av alla julshoppande människor. Skulle egentligen passa på att föska hitta några julklappar medans min man var på gymmet, men nej. Jag lyckade hitta en superfin lillfingerring (ormen) och en såndär dubbelring med ett kors på (som alla bloggare har) till mig själv. Efter det blev det KFC (FATTAR INTE HUR SVERIGE INTE KAN HA DENNA FANTASTISKA SNABBMATRESTAURANGEN!?!?) och nu har min man somnat brevid mig i soffan, inte så konstigt eftersom vi sitter och tittar på cricket! universums tråkigaste sport och det kan ju bara vara Australien och England som tycker att det är roligt. T.o.m golf är ju roligare, och då är det fan illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0