Från väst till öst

Jag berätta så här på morgonkvisten att jag bestämt mig för att flyga till Melbourne den 27:e eller 28:e. Flyger över till östkusten för att resa och fira nyår i Sydney med alla svenska vänner som kommer befinna sig där. Det var planen från början, men jag höll på att vika mig pga kärleken och stanna kvar här. Men jag har lovat mig själv att aldrig gör ett sånt misstag igen, att vika mig för någon annan. Jag måste göra det jag vill. Jag har allt för många gånger gjort alla andra glada. Men det här kommer gå fint, jag planerar att vara borta i 8 veckor och resa upp efter hela östkusten för att sedan flyga tillbaka hit från Cairns. Då ska förhoppningsvis jag om min man åka till Thailand i tre veckor.


Melbourne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0