Dags att...

...nypa mig själv i rumpan och sätta lite fart. Fixa till mig och ta mig till tågstationen på någotvis, ska in till Subiaco och möta the girls för middag och fira Jonnas 21-årsdag. Mår inte helt på topp men hoppas att jag klarar av att dansa lite på en av klubbarna ikväll. Får inte bli allt försent för imorgon ska jag vara på topp inför julmiddagen med pojkvännen och några av hans jobbarkompisar!

Update: Jag har lyckats igen. Har legat i soffan och svettats och skakat. Jag har ätit dålig mat igen, och det är ju inte första gången (kräktes som en gris på jobbet i Norge efter att ha ätit dålig mat). MEN VARFÖR JUST IDAG!? Jag vill ju så gärna gå ut och fira Jonna ikväll, men just nu ser det ut som att jag kommer ligga i forterställning i soffan hela kvällen. Nej nu är jag faktistk lite ledsen på livet. Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0