Katastrof!

Sladden till min kamera ligger nerpackad hemma i Sverige!! Åh då kommer jag inte kunna lägga in några bilder förens jag kommer hem... jag som köpte ett jättesött linne och ett par nya sandaler idag, jag får väl slänga upp en sämre cambild på de sen. Jag har dessutom färgat håret en nyans ljusare idag och jag blev sååå nöjd! Nu har jag verkligen den hårfärgen jag vill ha.

Sen kan jag tala om att jag jobbade på in-check i 5 timmar idag, 04.00-09.00. Jag har inte börjat så tidigt på två månader så jag var helt hjärndöd när klockan ringde 02.30, jag minns att jag gick upp och ställde mig i dörröppningen och började skälla till min bror "KLOCKAN HAR RINGT!! KLOCKAN HAR RINGT!!" sen gick jag tillbaka och sov 30min till. Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0