Save tonight and fight the break of dawn

Sitter och letar hostels i Australien, ska bli skitkul att prova bo på hostels igen! Det är ju inte första gången jag gör det, har gjort det i New York, Los Angeles, Skottland och när vi bilade ner till Paris. Man träffar så otroligt mycket trevliga och konstiga människor och det gör ingenting för mig att dela rum med främlingar (förutom när de tänder lampan mitt i natten eller snarkar!!!). Stämmningen på hostels är ofta så avslappnat och det är lätt att skaffa vänner. Jag längtar och hoppas att vi slipper bedbugs och folk som snor andras grejer.

Dessutom håller jag på att skriva en packlista till resan, känner att det kan vara bra att ha koll så att man inte glömmer silvertejp, myggnät, bikini och dålig-i-magen-piller.


Bondi beach, Sydney.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0