Matförgiftning.

Jag borde få medalj i att ge mig själv någon form av matförgiftning, för nu har det hänt IGEN. Jag anar att det kan vara löken som jag använda till matlagning igår, för den hade legat ett tag, men jag är en sån som "syns det inte finns det inte" och skar bort det som såg dåligt ut. Nu straffas jag med illamående och springa till toan fram och tillbaka. Känner mig helt lamslagen och ska faktiskt bara ta en dusch och sen gå och lägga mig. 

Skulle ha varit ledig imorgon men eftersom PENGAR ekar i mitt huvud tog jag på mig ett pass, blir alltså 6 dagars jobb den här veckan också. Fy fan vad jag ska dricka öl i asien för min välförtjänta pengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0