Aussie.


Osminkad och nyvaken, men här är i alla fall min bibel.


Har ringat in nästan alla jag ställen jag vill åka till, vi börjar i Perth i delstaten Western Australia (det gula området), vi ska vara i Sydney på nyår sen har vi inga bestämda planer men ställen jag vill åka till är i alla fall : Melbourne, Brisbane, Fraser Island och Cairns, alltså hela östkusten och alla städer där i mellan, Jag vill även besöka Darwin i norr och Alice Springs som ligger mitt i öknen. Sen blir det säkert en mängd fler ställen att besöka.

Idag är det 23 dagar kvar tills vi åker till Thailand. Imorgon åker min mamma och lillebror till Egypten i två veckor, så när de kommer tillbaka har jag jobbat klart här i Norge och får flytta tillbaka till Sverige. Då är det sista veckan innan vi åker! Det kommer gå fort hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0