Nu får det vara nog.

Finns ingen mer ork för idag, bara huvudvärk. Så jäkla glad att jag fick tillbaka min plånbok, jag behöver inte bli av med mer grejer nu. Nu ska jag kolla på Never Back Down... precis... NEVER BACK DOWN tack. Eftersom jag inte kunde handla idag (spärrade mitt bankkort) så ha jag inget gott till filmen får jag nöja mig med lite morötter.

Imorgon jobbar jag "splitt" 05.30-18.00. Nej jag skojar inte, 12,5 timme är det både imorgon och på tisdag. Kommer vara helt slut men den 9/10 får jag mitt pris för allt jobb!


Här är lite prylar som sakta men säkert ska in i min lägenhet:
   
 

1. Klädställning, ja ni har ju sett min fina hemagjorda men den håller inte allt för länge.
2. Matbord, jag sitter och äter vid datorn lite tråkigt att spilla på tangenterna. (blir nog någon form av klappstolar till det)
3. Den där jäkla sittdynan har jag velat ha länge så nu ska jag ha den!
4. Fårskinnet ska vara på sittdynan.
5. Snygg bäddsoffa, så ni kan komma och hälsa på mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fy för dina arbetspass! du är fantastiskt duktig och jag är så STOLT över dig Sara!!!!



var försiktig med vad du önskar, plötsligt blir du invaderad av hela vår familj =)

2009-09-29 @ 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0