Noll koll.



Jag har ingen koll på vad det är för dag, igår på jobbet frågade Erik mig hur min helg varit? Då frågade jag 'vad är det för dag idag?!' haha. Jag har missat helgen helt. Jag har ingen koll på vad som händer i varken Sverige eller världen, har inte läst nyheterna på flera veckor. Det jag vet är att norrmännen har lyckats ta körtkort fast de inte vet hur man använder blinkers(?).

Nu har jag duschat och håller på att fixa mig för snart ska jag åka till pojkvännen och kika på True Blood tills han slutar jobbet. Imorgon är det jobb som gäller igen.

Jag kan ju berätta en annan lite luring som jag har funderat på ett tag, vill verkligen åka på en weekendresa. Får se om jag får med mig Elias på det. London... eller Barcelona kanske? Fast helst skulle jag vilja åka till Nice i Frankrike. Vilken tur att man jobbar på en flygplats alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0