Ledig idag.

Sov 12 timmar i natt igen. Skönt som bara den, dessutom var jag ledig idag. Tog min cykel och cyklade till Storsentret för att fösöka få tag på ett busskort, men det gick ju mindre bra. Slutade med att jag hade tre böcker med mig hem istället. Har ju bara läst dem på svenska men jag vill läsa dem på engelska också (det var 3 för 2 så jag var tvungen).



När jag cyklat hem diskade jag och plockade undan lite grejer, gjorde en tillfällig garderob för jag vet inte vart jag ska göra av alla mina saker(!?). Nästa gång mamma kommer hit har hon med sig en kläd-grej från IKEA.



Min kreativa skapelse.

Nu måste jag nog göra något ätbart till min hungriga mage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0