Lägenhet utanför Jessheim.

Nu är jag hemma efter att ha kikat på lägenheten. Den var ännu bättre i verkligheten! Mycket sörre än jag förväntat mig, ååh jag vill verkligen ha den!

Lägenheten ligger i källaren på ett super fint hus en liten bit utanför Jessheim, egen ingång, värme i alla golv, bredband och kabel-tv, hela lägenheten renoverades för något år sedan (badrummet är underbart!). Familjen som bor där är hur trevliga som helst! Blev inbjuden hos dem och vi satt och pratade lite, de sa att jag uppfyllde deras krav och att jag kändes som den säkraste personen som varit intresserad. Hoppas verkligen att de tycker det imorgon också, för då får jag svar. Hoppas hoppas HOPPAS verkligen!

Kände mig väldigt nöjd efteråt alla fall, så jag skulle åka och tanka bilen på Jet men såklart funkade inte mitt bankkort. Det har krånglat här borta i Norge med det. "oläsligt kort" står det. Fick åka till Esso och där fungerade alla fall kortet. Så jäkla trött på att det ska krångla så jag måste till banken och skaffa ett konto och kort på Nordea här. Ska även byta till Nordea i Sverige, Swedbank är sämst.

Nu håller vi tummarna för lägenheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0