Det sena passet.

Idag jobbade jag det "sena passet", 14.00-22.30. Rullade på bra med både glada och trevliga passagerare och arga. Det bästa är ju att det faktiskt är VI som har rätt och att man kan säga emot en passagerare. Underbart. Efter klockan 19.00 blev det bara mindre och mindre med passagerare och tiden gick mycket saktare, det var riktigt segt de sista två timmarna. Fick gå lite tidigare för att hinna med bussen och för att det inte fanns så mycket annat att göra.



Så här mycket hade vi att göra de sista timmarna...



...det slutade med att jag klottrade på flight-listan.

De sista jag checkade in var två trevliga norrmänn som gick upp på bagagebandet för att väga sig, haha.

Nu ska jag äta lite kvällsmat och för tredje gången försöka läsa min ELLE-tidning (har somnat varje gång).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0