Det händer på flygplatsen.

HAHAHA!

Alltså kvinnan som försökte checka-in hos mig gjorde verkligen min kväll! Hon kom till mig och förklarade att det krånglade när hon försökte checka-in på en utav maskinerna. Hon förklade vart flyget skulle och vilken tid det skulle avgå, men det stämde inte med min flight-lista. När jag fick biljetten behövde jag inte läsa speciellt långt för att se datumet "25 OCTOBER 2009" 

"Ja men du ska ju inte flyga förens om en månad" sa jag och hon gick mumlandes där ifrån.

Min fråga är ju då...hur är detta möjligt? hur kan man ta så fel på ett datum?

Jag kunde fnissa länge åt det alla fall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

som den förvirrade tant jag själv är hyser jag en viss förståelse för henne...

2009-09-28 @ 11:49:18
URL: http://juno.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, duktigt gjort! ;D Och som svar på din kommentar: Ja de vore så grymt kul att åka iväg!

2009-09-28 @ 12:13:08
URL: http://malinfriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0