12,5 timme...

...körde jag idag också, nu är trött förnamnet. Ska nog somna till en film med min Freia Daim i famnen.

Jobbet gick kanon även om det var ett väldigt långt pass, men jobbar man med rätt kollegor så funkar alla tider. Fick käfta lite med några passagerare idag, men känns bara bra när de förstår att jag faktiskt har RÄTT. Nu har vi även börjat med KLM och Air France så det ska bli spännande även om det kommer dröja innan jag får sitta på den in-checkningen. Imorgon börjar jag 13.00 = sovmorgon! Göttans.

Sen kan jag berätta att jag var och handlade för första gången här i Norge idag, 206 NOK för bananer, sallad,gurka,mjölk,bröd,korv och lite skinka(?) min plånbok blev inte så glad. Sen skulle jag frakta hem maten i en väska som jag hade tagit med och det var kolsvart ute! Såg inte vart jag cyklade förutom när det kom en bil ute på vägen och lyste upp lite. Tappade mina nycklar i backen och min älskade nyckelring som jag köpte i Hollywood gick sönder(!!!!). Så nu måste jag dit snart igen då jag kan köpa en ny.

Nu får jag sluta skriva strunt, ska sova istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0